"I Ved I Elsker Mig"

mandag den 28. februar 2011

Hygge med Frederikke!

Mandag, mandag, mandag!!! Mandag burde være en del af weekenden (:
Havde fri fra dansk i dag så jeg brugte tiden sammen med Frederikke.. det var helt okay!

Når min familie og jeg er i Ikea kommer vi som regel hjem med en helvedes masse stearinlys i alle farver, former og størrelser, meget mærkeligt! (: Men fik også lige stillet nogen af dem pænt op på mit værelse - sødt! (:  





















I morgen skal jeg ind på Folketeateret og se Den Indbildte Syge med mit dramahold - det bliver fab♥ 
-Kys















-Og forresten så er jeg FORELSKET i denne her sang lige i øjeblikket: 



..... Og hvis mit indlæg er helt vildt mærkelig udsseende i dag så ved jeg ikke hvad der sker?.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar